MediaMarkt
Webshops

MediaMarkt

3.00/5.00 - gebaseerd op 6 reviews
5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster
1 / 5 sterren 2 maanden geleden

Rampzalig

Helaas kwam mijn aangeschafte wasmachine defect binnen. Na oneindig telefonisch contact te hebben gezocht, het toch maar via de mail geprobeerd. Daarin wordt aangegeven dat er een reparatie monteur kan komen. Absolute onzin. Ik schaf een nieuw product aan en heb recht op een nieuwe, niet eentje die stuk is en wel “gemaakt” kan worden.

1 / 5 sterren 7 maanden geleden

Waardeloze service

MediaMarkt aankoop en levering van nieuwe Samsung OLED TV. Op 23 januari Samsung Qled 55 inch TV gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Aan de kassa betaal en afgesproken dat TV geleverd zou worden op 29 januari 29 januari toestel geleverd 10 februari beeld scherm gaat op zwart. Wel geluid geen beeld. Kabels gecontroleerd maar zonder succes. Terug naar MediaMarkt Zoetermeer en melding gemaakt bij informatiebalie. Medewerker vertelt dat er eerst een monteur moet komen om te constateren of het toestel daadwerkelijk stuk is. Medewerker maakt rapport op en vertelt dat er binnen 36 uur een monteur zal komen. Dat wordt dus maandag 12 februari. 12 februari Er komt geen monteur wel een e-mail van CE-Repair Services dat er een afspraak dient te worden gemaakt om langs te komen. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 16 februari Terug naar MediaMarkt Zoetermeer om bij de informatiebalie te vragen of e.e.a. niet sneller kan. Medewerkster zegt dat zij zal trachten om mij te helpen. Zij maakt een aantekening in het dossier met de tekst “wij zullen trachten uw probleem zo spoedig mogelijk op te lossen” Naar mijn mening geen oplossing want er wordt geen snellere datum voorgesteld. Hierop verzoek ik haar of zij de store manager wil verzoeken om met mij in gesprek te gaan. Zij vertelt dat dat niet gaat omdat manager in vergadering zit. “Geen probleem zeg ik dan wacht ik hier wel totdat de vergadering is afgelopen”. Na enige discussie over het feit dat zij mij feitelijk niet geholpen heeft, en haar meerdere keren heb medegedeeld dat ik het haar niet kwalijk neem dat klantenservice van MediaMarkt nou niet echt klantvriendelijk kan worden genoemd in dit geval. Sommeert zij mij dat ik niet in de zaak mag wachten. Dit doe ik toch omdat een winkel een openbaar gebied is. Uiteindelijk komt er een afdelingsverantwoordelijke van de informatiebalie die mij vertelt dat hij vernomen heeft dat ik onheuse bejegeningen heb gemaakt tegenover zijn medewerkster. Heb rustig uitgelegd wat de situatie is en dat ik teleur gesteld ben in het feit dat een nieuwe TV binnen 2 weken stuk gaat en ik vervolgens in een circuit terecht kom dat niet klantvriendelijk genoemd kan worden. Tevens nadrukkelijk gezegd, in het bijzijn van de betreffende medewerkster dat ik het haar meerdere malen niet kwalijk heb genomen, maar MadiaMarkt in het algemeen. Uiteindelijk komt het erop neer dat ik tot vrijdag moet wachten totdat monteur heeft geconstateerd dat TV daadwerkelijk stuk is. 16 februari Monteur komt en constateert TV beeldscherm is stuk en klant heeft recht op omruilgarantie omdat klacht zich binnen 30 dagen na aankoop heeft voorgedaan. Met dit rapport terug naar MediaMarkt Zoetermeer en balie medewerker maakt een omruilopdracht aan en verteld dat dit maandag 19 februari kan plaatsvinden. In dit gesprek wordt opeens duidelijk dat de omruilgarantie ingaat op de dag dat een klant iets koopt en NIET de datum dat het product geleverd wordt. Iets wat ik vreemd vind maar zo zijn de MadiaMarkt voorwaarden zegt baliemedewerker. 19 februari chauffeur van MediaMarkt komt aan de deur met de melding dat hij een TV komt ophalen. Ik vraag heeft u ook een ander toestel bij u omdat er sprake is van omruilen? Nee is het antwoord ik heb alleen opdracht om het toestel op te halen. Ik meld dat ik dit vreemd vind en laat heb weggaan zonder TV. Direct terug naar MediaMarkt Zoetermeer. Medewerkster (die mij vorige keer ook te woord stond) wil mij niet helpen en ik moet wachten totdat er een collega van haar komt. Andere medewerkster komt en ik vertel haar het hele verhaal. Reactie u heeft het toestel niet meegegeven dus moet u opnieuw melden dat u een kapot toestel heb geleverd bij klantenservice. Mijn reactie: “ik ben toch bij klantenservice?” Nee u moet bellen met klantenservice omdat u het toestel online heeft gekocht. Wederom een nieuwe verrassing. Ik meld: ik heb het toestel hier in de winkel gekocht en ook betaald ik heb het niet online gekocht. Reactie baliemedewerkster: “omdat u het toestel heb laten thuisbezorgen geldt dat als online aankoop”. Dus ik bel ter plekke de klantenservice en kom vervolgens in een keuze menu terecht zonder mogelijkheid om een persoon te spreken te krijgen, wel verwijzingen naar de website. Uiteindelijk via een medewerker van de service balie de naam van de floor manager Augustus gekregen. Deze Augustus gesproken en hij was zo vriendelijk om met mij mee te lopen naar de informatiebalie en verzoekt medewerkster om op het telefoontoestel van de balie klantenservice te bellen en vervolgens de medewerker met mij te laten communiceren. Medewerker van de klantenservice is het met mij eens dat e.e.a. nou niet de schoonheidsprijs verdient en maakt rapport op dat het toestel de volgende dag zal worden opgehaald en dat ik daarna binnen 1 a 2 dagen een nieuwe TV zal worden geleverd. 20 februari toestel wordt opgehaald door MediaMarkt. 21 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. 22 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. Telefonisch contact opgenomen met klantenservice en gevraagd naar de status van levering van de nieuwe TV. Antwoord van medewerker: “Ik zie in het systeem dat uw TV daadwerkelijk is opgehaald en zich nu bevindt in het magazijn van de transporteur. Normaal wordt deze dan binnen 5 dagen naar ons magazijn gebracht. NA binnenkomst controleren wij of het toestel daadwerkelijk stuk is en wordt dan uw nieuwe TV door het transportbedrijf meegenomen en bij u bezorgt”. Op onze reactie dat er reeds een monteur is geweest die moest constateren dat het toestel daadwerkelijk kapot is en deze monteur heeft hiervan een rapport opgesteld en geconstateerd dat dit zo is en dat wij recht hebben op omruilgarantie. Tevens heeft klantenservice MediaMarkt Zoetermeer ons eerder gemeld dat de omruiling binnen 2 dagen zou plaatsvinden wordt gereageerd dat hij dat ook erg vervelend vindt en dat hij een urgentie verzoek zal indienen bij de transporteur om het transport naar MadiaMarkt magazijn te bespoedigen en daarmee ook de levering van de nieuwe TV. Of dit ook daadwerkelijk gebeurt kan geen garantie worden gegeven. Wederom is de informatie die medewerkers van de MediaMarkt geven niet in overeenstemming met de werkelijkheid. Wij kochten een maand gelden een nieuwe TV en nu na een maand te zijn verstreken zitten wij nog steeds zonder TV! 23 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt 24 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt 25 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt 26 februari gebeld met klantecervice over de status van omruilen. Antwoord medewerkster: “Wij wachten op reactie van de MediaMarkt vestiging te Zoetermeer”. Dus nu moet de winkel weer reageren. Wederom een andere uitleg!!!! Wederom met klantenservice gebeld nu blijkt dat men e.e.a. heeft doorgezonden naar de MadiaMarkt te Zoeterwoude i.p.v. Zoetermeer. Men beloofd dat wij vandaag nog informatie ontvangen hoe nu verder.

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Super geholpen bij aanschaf Dyson

Super geholpen met aanschaf Dyson steelstofzuiger door Freddy en Kirsten van klein huishoud

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Supergoed geholpen

Supergoed geholpen door jullie collega Sufian, erg meedenkend & uiteraard goede service. Thanks MediaMarkt Amsterdam Arena

1 / 5 sterren 2 jaar geleden

Slechte service

had op 25 Mei een fornuis gekocht waarvan ik dacht dat het een inductie was, stond ook zo beschreven op site. Blijkt het een keramische te zijn.. Ze hebben de advertentie aangepast en gevraagd of ik een 25 euro voucher wou of retour zending van de fornuis, ik koos het laatste omdat ik toch een inductie wil. 31 mei een email gestuurd dat ze de fornuis konden ophalen, nu dik 2 weken later nog steeds geen afspraak.. email reageren ze om de paar dagen en via telefoon kunnen ze niks doen. Heb vaak dingen gekocht bij mediamarkt maar dit is mijn 1e keer retour en wat een ongelofelijk slechte service. vanaf nu alleen maar bcc en coolblue

5 / 5 sterren 2 jaar geleden

Garantie airpods

De microfoon van mijn airpods was na 1,5 jaar gebruik kapot gegaan. Beroep gedaan op 2 jaar consumentengarantie. Eenvoudig online aangemeld en opgestuurd, binnen 2 weken gerepareerd retour ontvangen.

Schrijf een review over MediaMarkt

Over MediaMarkt

Dit bedrijf is opgericht in 1979 in München. Het is daarmee een Duitse winkelketen dat actief is in verschillende landen. Het bedrijf vind je in België, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Italië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Turkije, Zweden en Zwitserland.

Mediamarkt stond altijd bekend als een 'schreeuwmerk'. Het bedrijf onderscheidde zich voornamelijk op prijs. Vond je product elders goedkoper? Dan kon je het verschil terugvragen bij de winkel. Echter is het bedrijf zich nu anders gaan positioneren. Ook service moet belangrijker zijn. 'Altijd op zoek naar de WOW voor jou'. Je kunt langsgaan bij een van de fysieke winkels of je kunt kiezen uit het aanbod online. Men is daarmee, naar eigen zeggen, van schreeuwmerk naar luistermerk gegaan.

Mediamarkt reviews en ervaringen

Ben je op zoek naar een nieuwe elektronicaproducten? Je kunt de Mediamarkt reviews en ervaringen bekijken. Er is een ruim aanbod en je kunt zowel online bestellen als naar een van de fysieke vestigingen. Wat vindt men van de service van het bedrijf? Je leest het in de onderstaande Mediamarkt reviews en ervaringen.

Over Mediamarkt

Dit bedrijf is opgericht in 1979 in München. Het is daarmee een Duitse winkelketen dat actief is in verschillende landen. Het bedrijf vind je in België, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Italië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Turkije, Zweden en Zwitserland.

Het bedrijf heeft circa 4.500 medewerkers en is daarmee een relatief groot bedrijf in Nederland. Volgens het bedrijf wordt er regelmatig geïnvesteerd in opleidings- en trainingsprogramma’s, leiderschapstrajecten en kennis en expertise van buitenaf.

De voordelen van Mediamarkt

De Mediamarkt adverteert vooral met haar spectaculaire prijzen. Op het gebied van acties en kortingen zit je hier dus wel goed. Het bedrijf heeft dus een goedkoop imago, waardoor het geliefd is onder veel consumenten. Wel is het altijd raadzaam om een vergelijking te maken. Immers: wellicht kan je het product elders nog goedkoper scoren. Andere belangrijke voordelen zijn het ruime aanbod online en de vestigingen door het land heen. Er is altijd wel een vestiging bij jou in de buurt.

Mediamarkt reviews en ervaringen: de minpunten

Op het internet zijn er voldoende Mediamarkt reviews en ervaringen te lezen. Immers bestaat het bedrijf ook al een flinke poos. Op het gebied van klantenservice laat het bedrijf soms afweten. Indien er iets defect is komen er nog weleens klachten dat men dit niet goed oppakt. Je kunt natuurlijk zelf de reviews en ervaringen lezen om globaal een idee te krijgen van het bedrijf.

Mediamarkt reviews en ervaringen: de pluspunten

Er zijn ook meer dan voldoende positieve Mediamarkt reviews en ervaringen. Veel mensen zijn tevreden over de service in de winkel. Ook levert het bedrijf snel (binnen een werkdag). Je kunt natuurlijk zelf de reviews en ervaringen lezen en zodoende een goed idee krijgen van dit bedrijf. Probeer zowel de negatieve als de positieve reviews te lezen alvorens je een bestelling plaatst. Op die manier kan je een globaal overzicht krijgen van de service, het productaanbod en de prijzen.

Het aanbod van Mediamarkt

Mediamarkt heeft een bijzonder groot aanbod. Dit betreffen voornamelijk elektronicaproducten. Als je graag een nieuwe smartphone, een nieuwe koelkast of een soundbar wilt kopen heb je hier meer dan voldoende keuze. Ook de winkels zelf zijn vaak erg groot. Hier is dus ook vaak veel aanbod van het bedrijf aanwezig. Online is het aanbod nog groter dan in de winkels. Indien gewenst kan je je product ook online aankopen en afhalen in de winkel. Het wordt binnen 30 minuten klaargelegd: supersnelle service dus.

Mediamarkt Club

Als je wilt kan je ook lid worden van de Mediamarkt Club. Als je hier lid van bent profiteer je van diverse voordelen. Zo worden jouw aankopen altijd gratis thuisbezorgd en worden de bonnetjes digitaal opgeslagen. Gedurende het hele jaar profiteer je van extra kortingen en krijg je persoonlijke vouchers. Bij iedere aankoop die je doet maak je bovendien kans op een Kassa-voucher van 50 euro. Je kunt een account aanmaken via de website van het bedrijf. Zo word je direct lid van de club. Wellicht staat hier ook wel iets over bij de Mediamarkt reviews en ervaringen. Zijn er al winnaars binnen de reviewers?

Deals en kortingen

Regelmatig kan je profiteren van leuke deals en kortingen. Daar loopt het bedrijf mee te koop. Ben je op zoek naar een goede deal? Dan kan dit nog weleens een goede webshop zijn. Op de homepage vind je direct alle huidige deals en kortingen. Ook is er een speciale sectie met Mediamarkt-kortingscodes waar je kunt profiteren van extra veel deals. Regelmatig zijn er ook cashback-deals waar je van kunt profiteren. Een goede deal scoren bij deze winkel lijkt daarom binnen handbereik.

Fysieke winkels van de Mediamarkt

Er zijn veel vestigingen in het land. Via de website van het bedrijf kan je gemakkelijk en snel achterhalen welke vestiging het dichts bij jou in de buurt zit. Dat gaat op basis van jouw woonplaats of postcode. De tien dichtstbijzijnde winkels worden getoond in het overzicht. Je vindt hier alle nodige informatie, zoals bijvoorbeeld het adres en het telefoonnummer van de vestiging.

Mediamarkt op social media

De Nederlandse tak van de Mediamarkt heeft zo’n 600.000 vind-ik-leuks op Facebook. Het bedrijf post dan ook regelmatig leuke actiedeals. Ook herinneren zij je graag aan de speciale dagen, zoals bijvoorbeeld Moederdag of Vaderdag. Er staan ook een aantal Mediamarkt reviews en ervaringen tussen de Facebook-reviews. Uiteraard zou je deze ook nog kunnen lezen.

Retourtermijn van Mediamarkt

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop kan je je product nog binnen 100 dagen retourneren. Dat is aanzienlijk langer dan de standaard bedenktermijn van 14 dagen. Daarmee wil het bedrijf zich dan ook onderscheiden op service. Je kunt het in de winkel retourneren of per post. Grotere producten worden bij je opgehaald. Meer informatie over het retourneren van producten vind je op de website van het bedrijf.

Voeg jouw Mediamarkt reviews en ervaringen toe

Wil jij graag jouw Mediamarkt reviews en ervaringen delen met anderen op deze website? Dat juichen wij natuurlijk altijd toe. Zo kan je anderen helpen met jouw ervaring. Wat vind jij goed aan deze winkel en waar ben jij minder over te spreken? Wat vind jij van de service, het aanbod, bestelproces en de kwaliteit van de geleverde producten? Deel jouw mening gerust op deze pagina.